28.8.06

na-si-hat zırvaları

NASİHAT ZIRVASI YEK [1]
abi ben napçam şimdi? nerden biliym ben o adamın sahtekar olduunu?

sus lan salak! [bomba geliyoooooor] ayakta uyuyon otel parası veriyon resmen.

NASİHAT ZIRVASI DÜ [2]
necmi abi, yıllardır bu kızın peşinden koştum, gel dedi gittim, para dedi saçtım. yemedim yedirdim. gitti mankafa bi herifle izdivaç yaptı abi. Pederin hastalık bi yandan, askere çağırırlar öbür yandan. açıköğretimden de çaktık.

olm samet, lan kaç kez söledim sana [bomba geliyooooor]: kafaya tokadan başka bişey takmiycaksın!

2 Comments:

Blogger hayvanatbahcesi said...

"bırak oolum bu işleri, burası devlet su işleri" gibi bi nasihat duymustum vakti zamanında bi abimden, hayatımın akışı değişti...

10:22 PM  
Blogger soan said...

onun aslı -ankara devlet su işleri, bırak kızım bu işleri- şeklindedir yavrum.

1:31 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home