13.9.06

n a t o

Bir sözcük bi dolu ön yan arka sağ sol üst alt iç dış anlam içerebilir ve borges amcanın da değineceği gibi dilin kaynağı kökeni büyüyle rastlantıyla akla sığmayan şeylerle mantıktan ya da sistematiklikten daha fazla alakalıdır. Kendisine hak veriyoruz lakin yine de şu aşşaıdaki nedir, ne haldedir nasıl çıkmıştır ne gezmektedir gündelik türkçenin içinde en olmadık yerlerde:

NATO KAFA NATO MERMER

misal:
A şahsı - sen hala o herife iş öğretmeye çalışıyon ya pes valla. herif paso arazi, sen yırtınıyon.
B şahsı - valla haklısın, eleman nato kafa nato mermer, bildiini okuyo boyuna.
C şahsı - bırakın lan bu geyikleri, ne demişler: takunyamın tıkırtısı nedir bu ortamın sıkıntısı.

4 Comments:

Blogger hayvanatbahcesi said...

var mı sıkıştırma sen ondan bahset...

9:46 PM  
Blogger soan said...

olma mı, şafak 7 dedi
dinçeri yolliycam bu pazar
311 abilerin de geldi
22 eylül diyo tezkere

6:15 PM  
Anonymous Anonymous said...

oynatmaya az kaldi tezkerem nerde
bir mintika yuzunde cildiracagim

sayin hakan pekerin bu sarkisi ne de guzel anlatir mehmetcigin mintika sevgisini, bak dusununce duygulandim yine.

kardesim ozgur ben seni anliyorum.

turk ordusu senin kabileyetlerinden yeterince faydalanamadi diye hayiflaniyorsun, biliyorum.
sen kafani rahat tut, ben senin tezkere birakman icin imza toplamaya basladim bile. karar tabi genel kurmayin, onumuzdeki gunlerde gorecegiz....
ceremi

9:58 AM  
Blogger hayvanatbahcesi said...

bana bizzat genel kurmay başkanlığı teklif ettiler, bi düşüniyim dedim koşarak uzaklaştım. bu arada sayın ceremi türk ordusu dört gözle sizin saflarına katılacağınız günü beklemekte bilesiniz :)

11:48 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home